Ciaoo!

Allmänt
Blev tyvärr ingen Ferhat Kändis för att jag hittade inga bra bilder på kändisar så ni får vänta ett tag till. Förhoppningsvis fixar jag det till veckan men annars blir det som sagt efter tentan jag har den 3:e ;).

Just nu gör jag inget särskilt men ska snart packa väskan eller menar sjukvårdsväskan och invänta Erik och de. Ska ju fara iväg på matchen mot....ja, jag vet ännu inte vilken lag vi ska möta...haha så rolig jag är...not. Men men, blir inte så lång inlägg för jag måste sätta igång nu. Vi hörs när jag är hemma!

Vad tråkig denna inlägg blev :/.


Senaste matchen

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 O L I V I A T H E B E S T:

skriven

hahha okejj :p

3 eriana:

skriven

hoppas du får en spännande match.

ha en bra dag

5 Julia:

skriven

Sv: Japp, spelade kubb med familjen och hade en kort skoldag= superbra dag!

Själv då?

7 ISSA:

skriven

sv: de e kanon sj ? :)

2 JOYCE

skriven

Haha aa allt är super :) Kul att du ska bli sjuksköterska, Jag vill bli läkare eller kirurg :D

4 S

skriven

Tack, detsamma! =)

6 Charlotte! :)

skriven

Okej, men jag tyckte den va bra precis som den va :D

Jo det är bara bra, lite trött bara, själv? :)