Mittuniversitetet

Dagens fråga



SVAR: Först och främst, välkommen hit och hoppas du stannar kvar ;).

1. Jag har pluggat på MittUniversitetet i snart 1,5 år och har aldrig fått nåt problem med skolan eller något sånt. Lektorerna på skolan är otroliga bra och vet vad de håller på med. Jag är dessutom nöjd med skolans ledning också, för de tar saker och ting på allvar. Blir du mobbad eller något sånt så finns de på plats och hjälper dig.
Studenterna är otrolig trevliga, i alla fall de jag har träffat under dessa år jag har varit här. I början trodde jag att 90% av studenterna skulle vara svenskar men så är det faktiskt inte. Det är ungefär 70% svenskar och resten invandrare. Som sagt, alla är lika trevliga ;).

2. Jag bor mitt i stan så min hyra ligger på ca 3700kr. Men sen finns det några studentlägenheter vid skolan och där ligger hyran på ca 3300kr. Sen finns det en ställe till, lite längre bort från stan och där ligger hyran på 2700kr tror jag. Det finns fler studentlägenheter i andra områden men jag vet inte vad hyran ligger där. Kolla på www.mitthem.se

3. Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det är så jobbigt med studielån (CSN) för jag vet att jag kommer kunna betala allt tillbaka redan efter 1 år, om det går så som jag planerar. Tro nu inte att jag ska råna en bank eller så nej nej haha. Men jag har planerat hur jag ska tjäna och spara ihop pengar för att sedan betala studielånet så jag kan bli av med den ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 felicia:

skriven

yeees right :D

ska nog plugga vidare sen till sjuksköterska

3 Fjårtiz?:

skriven

okej;P

men jag har vart i skolan,

5 eriana:

skriven

Okej

jo det är ju så.

bilder lockar=)

7 duygu:

skriven

¤¤

HAHAh sssyynnd! Nej nej men det är sådär väder idag faktiskt, ena minuten är det fint väder andra minuten regnar det :S HAH

9 jag är anonym ja det är jag:

skriven

Så jävla dumt skrivet "Tro inte att jag ska råna någon bank eller något"



Vad fan säger du ?? Om du skall råna någon jävla bank varför pluggar du?



Patetisk och ironiskt faktist...



Annars alltid trevligt och läsa din blogg , men kolla mer på stavningen lite svårt och förstå det faktist , ha det så bra..

2 johanna

skriven

sv; jo det är bra. vädret är underbart!

4 Emeliié

skriven

Ja Leukemin är kvar, men under kontroll :D

6 Sanna

skriven

Ja tack det är jätte bra med mig, hur mår du idag? :) något speciellt du ska göra idag? :)

8 zenab

skriven

trevlig blogg