Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 emelie:

skriven

ÄR DU DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM :o SLUTA INTE

3 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Nämen du! Det är inte 1 april idag?!



Och vi måste ju få läsa om hur det går för dig? :)

Vadan detta?



Ps - Jag jobbar med för tidigt födda och sjuka nyfödda så jag vet inte om du sett mig som patient eller som sjuksköterska? ;)

5 Sanna:

skriven

Gud vad tråkigt att du ska sluta blogga! Förstår att du har mycket... Jag ska ta en kurs och bli projektledare, gjort välgörenhet och nu ska jag ta det itiativet och bli bättre på det. Sedan resa. Men inte plugga vidare, inte nu iallafall...

7 A:

skriven

Tråkigt att du ska sluta blogga Ferhat!

Men önskar dig all lycka i framtiden. Lycka till med utbildningen och allt.

Har varit enormt trevligt att få läsa din blogg.

9 Emelie:

skriven

Vad tråkigt! Hoppas du gör comeback ;)

11 The Robin:

skriven

Men fy vad tråkigt!

13 Anonym:

skriven

Skönt att du slutar blogga!! Nu kanske jag blir av med mitt tvångsbeteende att besöka din blogg varje dag.

15 linnea:

skriven

åh! även om jag måste säga att det känns synd att du slutar blogga så tycker jag ändå att det är ett bra att du gör det om det är det du känner att du vill :)

Men lycka till med ALLT nu, utbildning, osv! Allt!



ha en grym fortsättning nu !

17 linnea:

skriven

tacktack! :)

hittar dig inte på fb?!

19 Anonym:

skriven

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ SLUTA INTE, JAG VILL INTE ATT DU SKA SLUTA, SLUTA INTE... SNÄLLA, SLUTA INTE.. NEJ SLUTA INTE JAG VILL INTE,... NEEEJ NEEEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

2 Anonym

skriven

sluta för fan , du skojar ferhat . det har varit underbart att läsa din blogg

4 Julia

skriven

Sv: Jaaa jätteskönt!

Nej sluta inte blogga! :O

6 eriana

skriven

synd du ska sluta blogga.

kommer sakna din blogg!

8 Svarten

skriven

Tack för den tid som varit!

Lycka till i framtiden!

10 Emilia

skriven

Synd att du slutar blogga!

Kommer sakna din blogg grymt mycket..

12 Filippa

skriven

Nej gud var tråkigt, kommer sakna att klicka in på din blogg flera gånger om dagen och läsa den:(

14 Emma

skriven

hej! :)

jag gjorde ett test på facebook och den heter "vilken bloggare är du?" , och jag fick dig haha :)

det stod såhär "Du är en person som aldrig ger upp och har många mål i livet. Du tränar och festar dagligen men du varken dricker alkohol eller röker. Istället blir du full av dina energidryck. Du har så många kontakter att du använder två mobiler för att alla ska kunna nå dig :). Sist men inte minst så är du förebild för dina vänner, kusiner m.m. Lev livet! http://Ferhat.blogg.se/"

coolt ju! haha ha det bra kram :)

16 Josefine

skriven

men nej =( Jag som precis hade tänkt börja följa dej.. Tråkigt =/

18 Heidi

skriven

Tack så mycket=)

måste nästan säga att du har en jättefin blogg. Hur är sjuksköterska programmet är det bra?

Kramar heidi

20 Anonym

skriven

Länge sedan, hur äre? =)

plus du få inte sluta blogga heller ^^ hoppas du få glöden och säger till mig vart du hamnar om du byter bloggadress :D hoppas dina prov du hade gick galant ^^