Söndag!

Allmänt
God morgon! Vad dålig jag känner mig, har lite ont i halsen och näsan är lite täppt. Hoppas att jag inte blir sjuk nu för det har jag verkligen inte tid med för jag har pluggat att göra. För när jag blir sjuk har jag svårt att koncentrera mig men men, det är bara att äta rätt och hålla sig varm ;).

Idag är det söndag och det blir ingen vanlig söndag för mig utan jag ska till skolan och träffa Louise för att göra klart ett arbete och sen ska vi fixa inför redovisningen. När jag är klar med det går jag hem och fortsätter att plugga på smärtan. Det är rätt intressant men som sagt, man har ju inte värsta lusten till att plugga, det enda jag vill är sommarlov. Men nu är det bara 11dagar kvar, inte så långt ;).

Nu ska jag fortsätta äta och sedan fara till skolan. Förrensten, vädret suger idag. Det regnar just nu men det är bra för då kan man koncentrera sig på plugget än om det var fint väder och man tänker att man bara vill ut :P. Men vi hörs senare ;)





Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Sussie:

skriven

Regningt Sundsvall med ser jag. Svaret på om jag bor i Sundsvall?. Nopp, jag bor i kramfors 10 mil norrut. Men har mormor och moster i Sundsvall :)

3 eriana:

skriven

usch.

att vara förkyld är jobbigt.

hoppas att du får en fin dag=)

5 emelie:

skriven

jodå igår var min dag helt okej, kollade på 3 olika filmer haha, :) äkta nöörd :)

7 william:

skriven

Krya på dig:D^^



SV; haha tack;D det gick kanska bra^^ tror jag;D

9 Sanna:

skriven

Jo samma här! Massor med plugg innan studenten :P

11 FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

skriven

13 - [ M I L A N I S T A ] -:

skriven

SV: Tjena :) ja jag kände igen dej hehe. Har ju sätt dej flera ggr i fittja ;) eller ah, såg dej förut..

Hmm asså jag vet inte längre vad jag ska tro om Michael :/ kan kanske lever "i smyg", man vet aldrig..



Btw, den där första bilden liknar Uppsala fett mkt!

15 Josefin:

skriven

Åh vad jag saknar din blogg. BÖRJA BLOGGA IGEN NUUU!!!!!

2 cecilia

skriven

håller tummarna för att du slipper bli sick!



tackar!

4 jaana

skriven

Lycka till med plugget, och krya på dig!

6 Mandyy

skriven

Sv; hur ska jag veta, jag vet ju inte ens vilka lag som har varit med!

8 Angel

skriven

Jag visste att Inter skulle vinna hehe;) Snygg blogg;)

10 Filippa

skriven

Svar: Haha jodå, vissa saker gick bättre än andra. Grammatik är förjävligt ibland ;D

12 Sussie

skriven

Hoppas pluggandet gått bra trots halsont.

Du undrade om avståndet mellan Kramfors/Sundsvall. Tar mellan 45 minuter & 60 minuter med bil.

14 MichelleS

skriven

:D Hur är det?