Tack alla!

Allmänt
Måste bara tacka för alla kommentarer, mail och meddelanden på facebook. Det känns verkligen jobbigt att inte kunna logga in på morgonen för att skriva ett inlägg som ni så gärna vill läsa. Men nu är det redan gjort, jag kommer inte tillbaka nästa vecka eller något sånt för att blogga.

Men däremot, så kanske gör jag comeback efter sommaren och då gör jag en ny blogg vilket också blir förstås bättre än den här. Så om jag börjar blogga igen då kommer jag skriva ett inlägg här och på facebook. Så det är bara att följa bloggen med bloglovin om ni vill veta om jag fortsätter efter sommaren eller inte. Men som sagt, det är inget som är säkert. Glöm inte, jag finns på Facebook ;) Det är bara att söka på Ferhat Robin Baysal ;D

Tack för mig, vi ses! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 e:

skriven

sv: coolt! :) haha jag såg inte testet förns nu ;( men de va coolt att jag blev dig, för du verkar vara en grym kille!

varför har du typ slutat blogga? :o

kram :)

3 Emma:

skriven

sv: nej, det är ju helt sant det där ! såklart man hellre är ute och så på sommaren och shit, än att sitta och blogga :D haha vart ska du resa då ? :D

5 eriana:

skriven

ha det bäst!

7 2barnspappan:

skriven

Ha det så gott mannen!

Önskar dig en riktigt bra sommar och all lycka i livet.



Ta hand om dig,

och kom ihåg...

Gör aldrig nåt som jag inte skulle ha gjort! :D

9 linnea:

skriven

haha ja?! jag är helt hundra på att jag skrev det!

gick in och kollade här minst hundra gånger eller nåt och skrev om men du finns tydligen inte :S weeird!

11 Ingmarie:

skriven

Stort lycka till med ALLT!

13 Michaela Snöborgs:

skriven

noo! :P lagom när du blivit en av ens favvobloggar :P

15 emmy:

skriven

fett bra blogg :)

17 Jenny:

skriven

hhejdå!

19 sippa:

skriven

hej :D tycker absolut att du ska fortsätta blogga och varför inte fortsätta på denna blogg :D

2 Julia

skriven

Sv: Okej hej då...eller vad man nu ska säga :) hoppas att du har en superbra sommar! :D

4 emelie

skriven

okej, jag la till dig på facebook :)

6 william

skriven

haha oki;D

ha en bra sommar:D^^

8 Özlem

skriven

Tråkigt att du ska sluta blogga:( det hade blivit en vana hoss mig att kolla in din blogg varjde dag:(



HA DET BRA!

10 virre

skriven

fan va tråkigt att du ska sluta=(

12 Sanna

skriven

Jaa men det kommer du säkert ha! :D Vi håller tummarna att du kommer tillbaka. =)

14 Susannah I like the way you walk if u are walking my way

skriven

aww vad tråkigt :(:(

16 Jessica

skriven

Hejsan! Har inte haft tillgång till datan på ett dag och helt enkelt glömt bort att kolla min blogg.

Din fråga till mig var : Vad tycker du om killar som bloggar?

Jag tycker det är helt okej! Killar ska även själva få chansen att tycka till, absolut! Kör på bara .. :)



18 Jobi

skriven

Roligt :)

20 Midia

skriven

sv; Haha HEJ! Hur hitta du min blogg? :) Kul att du står för din åsikt för jag har alltid trott samma sak, bara att jag inte haft några som helst bevis. Jag stödjer dig till 100%! :)