Köttbullar!

Allmänt
När jag kom hem svarade jag på dagens fråga, tog fram köttbullarna och tänkte ta en powernap på 10min. Men vet ni hur lång min powernap blev? Jo, 40min. Jag skulle ha säkert sovit längre om inte farbror N hade ringt. Så nu sitter jag här och äter makaroner med köttbullar. Är inte så hungrig egentligen men tvingar i mig maten för jag ska iväg till skolan och ifall jag blir hungrig så finns det ju ingenstans att ta vägen.


Hahaha se på mina köttbullar

Ja, jag ska alltså till skolan och fortsätta skriva min sammanfattning. Är i princip klar men måste lägga till lite viktigare grejer jag läste i efterhand och samt fick höra några grejer från andra. Så det gäller ju att få med allt det viktiga ;).

Jag vet inte riktigt hur lång tid jag kommer vara i skolan men säkert i en timme eller något sånt. Jag har faktiskt lite andra grejer att göra också så måste fixa det också efter sammanfattningen. Så vi hörs väl någon gång på kvällen, ciaoo!!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 eriana:

skriven

hos mig blev det pizza.

jag ska ta och lägga upp en bild sen under kvällen på min favvo pizza.

=)

3 eriana:

skriven

nu har jag lagt upp det=)

lycka till med skrivningen!



5 E:

skriven

Sv: Jodå det duger, själv då?

7 O L I V I A T H E B E S T:

skriven

okejj;p svarar på kommentarer :)

2 Fjårtiz?

skriven

nu blev jag lite sugen;P

har inte ätit köttbullar på hundra år känns de som!!;D

4 lorena a.ka essa

skriven

HAHA, okejokej du ska få en riktig het bild.

kan lägga upp någon på jessica alba eller vad hon nu heter, hahaha du måste ha den bilden skulle dött av garv :D

6 Emine

skriven

jag gillar din blogg!! ;)

8 Fjårtiz?

skriven

haha;P vill du veta en sak?

nu ska jag göra köttbullar;P

haha;)