Funderar på att blogga igen!

Allmänt
Halloj! Sitter hemma och gör inte så mycket. Ska snart börja städa i lägenheten och sedan vid 15 tiden blir det att gå hem till Fille och plugga inför examinationsseminariet på tisdag. Det är olika lagar, intressant är det. Men annars är det bra med mig, lever livet om man kan säga så :P. På onsdag eller torsdag far jag till Stockholm för att gå på Sara, en gammal gymnasieklasskompis, bröllop som är på lördagen. Hon är pakistan och gifter sig med en pakistan, så det blir en pakistan bröllopfest. För min del blir det första gånge ni mitt liv jag ska vara med i pakistanskbröllop. Lär ju vara kul, hoppas jag :).
Men till helt något annat nu. Som jag har skrivit på rubriken har jag funderat på att blogga igen. Saknar faktiskt er och era kommentaren ni dagligen kommenterade förut. Sen så känner jag att det kanske är dags och dela med sig lite mer om hur utbildningen går, det är ju bara ett år kvar och det kommer hända mycket under den tiden. Så jag är inte säker på det än men det är något jag har funderat på.

Vad tycker ni? Ska jag börja blogga igen? :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

Jag tycker absolut du ska börja blogga igen !

3 H:

skriven

Klart du ska börja blogga. En av de de mest intressantaste bloggarna hittills. Du kanske kan få lite mer motivation genom våra frågor :) Jag har några frågor gällande studentlivet.



1. Om man är hundägare, går det att kombinera med hund och plugg?



2. Vad har du för typ av studielån från csn? Klarar man sig? Vad lägger du genomsnitt i pengar på varje månad?



3. Hur ser veckorna ut för dig? Är det mycket föreläsningar per dag? Mycket ledigt?



4. Var det skrämmande i början att börja universitet/högskola, eller kom man in i det fort?

2 Anonym

skriven

Jag tycker du ska börja blogga igen.Kan du berätta hur de går till på universitet/höskolan typ är de mer redovisningar eller mer prov ? Jobbar man grupp eller ensam? Är de mycket prov eller ?

4 Maria

skriven

Självklart, börja blogga! :)