Kvantitativ

Allmänt
Idag hade vi den andra föreläsningen av kvantitativ metod, tycker jag fattar med av kvantitativ än kvalitativ föreläsning. Vet inte om det har med läraren att göra, men kvantitativ läraren är faktiskt bra och duktig. Så vi hade föreläsningen framtill kl.12 och sedan satt jag och pluggade med Maria och de ett tag.






Fick dollar av Filip, bara för Illuminati symbolen. Har ju pratat så mycket om Illuminati med honom :P

Efter plugget stack jag hem, åt kyckling och sedan sov i nästan en timme. Vaknade med att Fille står och skriker om att jag ska vakna och byta om för att vi ska träna. Han har nyckel hem till mig, så han kommer ju bara in vilket han oftast gör när jag sover. Så det var bara att byta om och sticka iväg för att träna. Vi tränade biceps och rygg, kändes bra.

Just nu stitter jag här och tittar på Greys anatomy, sen blir det Big Brother och tillsist sängen. För imorgon är det sista kvantitativ föreläsning och efter det blir det plugg och träning. Aja, vill inte missa Greys nu så vi hörs nog imorgon. Ha en fortsatt trevligt kväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Älska Polit och Beck boken! Not....