Sol

Allmänt
Frågan är om jag har någon gång haft så här tråkigt som jag har haft idag? Iofs inte på dagen när jag träffade Malin och Diana. Skulle egentligen ha tränat idag men jag hade inte orken idag och skippade därför det idag. Men istället drog jag ner till torget med Malin, som också bjöd mig på glass. Vi satt sedan och bara prata om allt möjligt. Sjukt varmt det var ute, det var +14. Nån timma efter gick vi till Dianas jobb och mötte upp henne, hon gick runt i stan och köpte lite kläder till utgången idag.

Efter att ha varit med Malin och Diana har jag varit hemma och inte gjort så mycket. Båda drog ut och de ville att jag skulle följa med men jag valde att vara hemma. Så jag har försökt plugga, vilket jag inte lyckats men har istället diskat.


Malin, Diana & jag

Imorgon är det Söndag, tråkigaste dagen i veckan men inte när jag är i Stockholm! Då ska jag laga Chicken enchilada alá FF för Malin och Diana. De tyckte att det var så gott sist. Senare på kvällen kommer Fille tillbaka till Sundsvall efter att ha varit hemma i Luleå, grattis till sommarjobbet! Kvällen kommer nog avslutas framför Big brother som vanligt ;). På måndag är det ny vecka och nya tag som gäller!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ELena:

skriven

Hejsan !



Läs mitt inlägg om vad jag tänker om dagens ideal!

Blev inspirerad av dig .

Ha en bra kväll!