Stockholm

Allmänt
God dag! Sitter här hemma hos familjen i Stockholm, kom hit igår. Jag sa i veckan till familjen och de att jag kommer hem på fredag men jag visste redan då att jag åker på onsdag. Ville helt enkelt överraska alla. Men tillslut berättade jag för mamma och de att jag kommer hem på onsdag medan till en viss människa på torsdag. Så när jag kom igår åkte jag förbi F's jobb och chockad blev hon, så det var lyckad!

Så hela kvällen spenderades med bara nära och kära, var en snabbis hos farbror och de också och tittade på matchen mellan Real och Barca. Kul att Real vann, mitt favoritlag! Så jag somnade inte förrän runt 04 tiden och vaknade strax efter 13. Det är sjukt hur jag sover här i Stockholm, lägger mig sent och vaknar sent på dagen. Men det har sin orsak :P.

Idag har jag inte planerat att göra något, får väl vänta och se vad dagen har att bjuda på. Solen sken i morse men nu har molnen täckt det så det ser inte ut att vara så varmt fastän att det står på datorn att det ska vara +19. Aja, nu ska jag göra mig lite i ordning, kan inte sitta här med pyjamas hela dagen :).



Kommentera inlägget här: