Stressig dag!

Allmänt
Vilken stressig dag det har varit idag! Efter förmiddagens föreläsning stack jag genast hem, lagade lunch och åt det. Sedan gick jag en stund till Fille innan han åkte iväg till Luleå. Väl efter det stack jag hem till Beti med Maria och pluggade i nästan två timmar. När jag var klar där fick jag gå fort till skolan för att ha samtal med handledare inför C-uppsatsen, kom en kvart försent och väl där satt jag minst i en timme och bablade om uppsatsen.

När jag var klar med det mötte jag upp Malin, vi gick till mig där jag tog mina träningskläder och mötte upp Diana i stan. Tillsammans gick vi och tränade, jag tränade triceps och lite annat. Gav upp rätt tidigt för jag var hel slut i kroppen, så gick hem, åt och sov i nån timma innan M och D kom hit och vi drog till McDonalds för att äta paj. Sedan kom vi hem till mig och tittade på Big brother. Så nu sitter jag här hemma ensam och gör inte så mycket, tänkt plugga en stund senare innan jag lägger mig. Tur att man är ledig imorgon men lär bli en lång dag imorgon också då jag ska plugga hela dagen..

Aja, nu orkar jag inte skriva. Känner mig bara mer stressad haha. Bjuder istället lite bilder från veckan i Stockholm



Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 FM:

skriven

bara bilder på dig? egoist?

3 FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

skriven

Haha vadå egoist? Det är jag väl inte? :P

2 Martina

skriven

Kolla videon, visst ska hon skaffa blogg?!



Fin blogg btw :)