Sundsvall VS Assyriska

Allmänt
Nu har jag lagt undan all plugg och det räcker för idag, har pluggat rätt mycket och känner mig helt slut i huvudet just nu. Skulle ha tränat idag men blev aldrig nå träning eftersom jag var tvungen att sitta vid plugget med Maria. Jag gick till Maria rätt tidigt och pluggade och runt kl.18 ringde Gurra och ville att jag och Maria ska följa med till matchen mellan Sundsvall och Assyriska. När vi ändå var okoncentrerade och pluggade så många timmar innan bestämde vi oss att gå. Speciellt Maria då hon är assyr och ville verkligen INTE missa matchen.

Det var en bra match och slutade med att Assyriska vann med 2-1. Haris Laitinen, som jag känner sedan jag var tränare för Hammarby, gjorde en friskparkmål precis innan avslut. Grymt jobbat! Bjuder på lite bilder från matchen:











Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).