Examen snart!

Allmänt
Tjaaa! I know I know, har haft mycket att göra. Skolan har precis börjat och jag pluggar för fullt just nu. Måste köra hårt innan resan till Barcelona nästa vecka med FillePille!!

Jag hade en otrolig bra födelsedag i förgår. Började med att jag blev uppringd av F kl.00.00 och hon sjöng för mig, hur underbar och söt kan man vara? Sedan på morgonen kom Fille in i lägenheten, då han har min extra hemnyckel, med blombukett, parfym, tårta och dricka. Blomman var tydligen från F och parfymen, tårtan och dricka från Fille. Så vi åt och pratade. De två gjorde min dag, sen ska jag inte glömma alla andra som har grattat mig på sms, facebook, mail och bloggen! TACK ALLA! Sedan fortsatte dagen med att jag satt framför plugget och pluggade, det har jag gjorde nu varje dag..




Nu har sista terminen, termin 6, satt igång också och det känns bra för snart är det dags för EXAMEN!! Just nu arbetar vi med att skriva C-uppsatt, jag och ville kommer börja lite smått innan Barcelona resan men efter resan kommer allvaret, då kommer vi köra på riktigt och koncentrera oss på uppsatsen framtill praktiken. Det här kommer gå GALANT



Bjuder på en EGO bild också innan jag fortsätter plugga :)


──────────────────────────────────
──████─████─████──█──█─████─█████─
──█────█────█───█─█──█─█──█───█───
──███──███──████──████─████───█───
──█────█────█──█──█──█─█──█───█───
──█────████─█───█─█──█─█──█───█───
──────────────────────────────────

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Naaw, min snygging!! saknar dig så..

3 Patrik:

skriven

Jag hoppas innerligt att du taggar ned din attityd gentemot ambulansen om du vill arbeta hos oss i sthlm.

2 Jennie

skriven

Vad skriver ni om på C-uppsatsen? =)

4 FERHAT - Studerar till sjuksköterska!

skriven

Ursäkta? vad är det du pratar om?