Mat!

Allmänt
God morgon! Har i snart en vecka ont i visdomstanden att jag inte orkat göra någonting, det har verkligen tagit kål på mig! Sitter här fortfarande med värken, har säkert tagit i mig ca 10 ipren sedan i förrgår kväll. Mamma har tjatat om att jag ska till tandläkaren men jag vill inte, för gör jag det så kommer de säkert ta bort tanden vilke jag inte vill. Men imorse blev jag så less att jag gick upp och ringde, men då var det tyvärr stängd. Så då får vi väl vänta några dagar till och hoppas att det blir bättre :).

Igår lagade jag mat till familjen, kändes som om det var evigheter sen jag lagade mat. Det fick bli min kända maträtt, pasta a lá Ferhat men den här gången blev det med ris istället för pasta. Det var gott!


I helgen gjorde jag inget speciellt, var hemma mesta dels. Förutom i fredag då jag i Bredäng hos F's kompis. Vi satt på balkongen, spela kort och chillade bara tills de gick vidare och jag gick hemåt. Men det var skönt att få komma ut i alla fall, förutom att tanden gjorde så jäkla ont.


Har sagt det många gånger men säger det igen, nu när jag är i Stockholm kommer jag vara dålig på att uppdatera. Men nu på söndag åker jag tillbaka till Sundsvall, så då börjar jag blogga igen och blir en massa inlägg nu sista terminen. Åker dessutom till Spanien slutet av månaden, det är nog inget ni vill missa :)

Kommentera inlägget här: