Min dag idag, 22år!

Allmänt
Idag är det ingen speciell dag, nej precis, för idag är det nämligen ungefär exakt 22 år sedan jag föddes. Jag kom då till världen och visste inte vad jag skulle möta för människor och hur mitt liv skulle se ut. Nu efter 22 år har jag fortfarande inte nått mitt mål än men det är inte långt kvar, bara EN termin kvar. Sen har jag nått första delen av målet, nästa del bli förstås ambulanssjuksköterska som jag velat bli sedan jag var liten. Annars är jag nöjd med mitt liv. Älskar mina nära och kära och är glad att de finns i mitt liv, utan de skulle jag nog inte ha varit här.

Det är tråkigt att jag inte har några nära och kära här uppe i Sundsvall för att fira min födelsedag. Men blir nog lite firande nästa vecka när jag åker till Stockholm, dagen innan jag åker till Barcelona med Fille. Så får väl se vad dagen kommer att bjuda idag, blir först lite plugg på morgonen iaf. Men men, det är i alla fall idag jag fyller år! Grattis till mig själv hehe

Är ca 4-5 år gammal på bilderna....

och nu som 22åring....

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Filip O:

skriven

Vill du vinna en upplevelse? Då får du jätte gärna kolla in http://presentupplevelser.com/?p=36

3 Özlem:

skriven

Grattis till dig Ferhat =)

5 Annica Skoog:

skriven

Hej
Jobb Arbeten Ledig 2012 Augusti
Sjuksköterska Utbildningen medicinska
Arbetsplaster Ekeby Vårdcentralen i Eskilstuna
Adresser Ekebyvägen 1 63223 Eskilstuna

2 Svarten

skriven

Grattis på "ungefär exakt 22 års"-dagen :-)

4 Sofia Olsson

skriven

SV: Åååå! Men tack så HEMSKT mycket!!:D Blev jätteglad av din kommentar:D! Ha det bra!//sofia