Fjärilshuset

Allmänt
Nämen tjenare alla! Var ju ett tag sedan, en vecka exakt! Tyvärr har jag som vanligt jobbat mycket och gjort mycket annat. Idag är man förstås ledig så det känns bra. Nu har jag bara två arbetsdagar kvar och sen har jag semester framtill 22 augusti, då skolan börjar.

Hur har det gått på jobbet för mig då? Jo, det har gått faktiskt jättebra och jag har lärt mig otroligt mycket. Jag har fått mycket berömmelse över hur jag arbetar, både från patienter och personal vilket känns bra. Så jag längtar att få komma tillbaka till akuten och jobba som sjuksköterska!

Se vad jag gjorde på jobbet de senaste dagarna, skrev namnet på olika stil




Mitt blodtryck, puls och saturation ser bra ut :)

Annars har jag spenderat dagarna med nära och kära. Var häromdan i Fjärilshuset och det var kul. Tyvärr såg man inte så många fjärilar. Fick betala typ 95kr för att se 3 fjärilar + en massa fiskar. Så det så mina dagar har sett ut eller rättare sagt veckan. Nu när jobbet är över kommer jag bli bättre på att blogga, för då är det bara bloggen jag har tid att spendera på lite :P. Här bjuder jag på en massa bilder











Nu ska jag äta, vi hörs väl snart igen. 22dagar kvar till BARCELONA, längtar!

Kommentera inlägget här: