Helgen som varit!

Allmänt
God kväll! Var ju ett tag sedan sen jag bloggade. Men som jag alltid har sagt så blir det inte många inlägg när jag är nere i Stockholm. Anledningen till det är just för att jag är där under några dagar och passar på då vara med nära och kära. Har då varken bloggen eller datorn i tankarna. Men däremot, när jag flyttar tillbaka så kommer jag inte vara inaktiv för då är jag hemma och vet att jag kommer bo där!

I alla fall, jag har haft en underbar och trevlig helg nere i Stockhom med familjen och de. Har faktiskt gjort rätt mycket, bl.a har jag skaffat mig en ny mobil. Sen har jag också fått JOBB, men har inte ringt tillbaka än. Fick nämligen jobb på akutmottagningen, där jag jobbade i somras. Funderar på att tacka ja, har liksom inget annat val just nu. Så får nog ringa dit imon!

Annars har det inte hänt så mycket, har städat, fixat det sista med julklapparna och lite annat. Du som undrar angående när muslimer har börjat fira jul. Muslimer firar inte, jag gör det egentligen inte men gör det i år med sötnosen. Samtidigt tycker jag om att köpa julklappar, så då ville jag köpa till familjen. Inte nog med det, är det mysigt med klappar, ljus och allt det!





Kommentera inlägget här: