Snart 2012

Allmänt
God kväll!!! Här sitter jag hemma och har det bra. Kom tillbaka till Sundsvall förr igår tillsammans med F. Vi har gjort mycket här, firat "jul", shoppat, ätit, bakat och en massa annat. Än är det inte slut, imorgon är det nyårsafton och då ska vi laga middag, efterrätt och sedan dra ner till hamnen för att se på fyrverkerier. Detta blir min första nyår och säkert sista nyåren här uppe i Sundsvall. Så det gäller att fira!

Examen närmar sig, det är 2 veckor kvar och det känns härligt. Tänkte börja packa ner sånt som jag inte använder så det blir mindre jobb att göra när mamma och lillebror kommer upp hit. Kan egentligen inte fatta att jag har varit här i tre år och ska nu flytta hem för att börja jobba som sjuksköterska. Ett yrke jag alltid har velat jobba som sedan jag var liten! Men jag är inte klar än kan jag lova er, om ca 2 år tänker jag vidareutbilda mig. Vad det blir för VUB får vi väl se, just nu har jag ambulans i tankarna.

Nej, nu ska jag lägga ut lite saker på blocket. Bland annat kurslitteraturer, är nån av er där ute intresserad av några kurslitteraturer är det bara kontakta mig på [email protected] . Kommer lägga upp imorgon vilka böcker jag har, så ni vet om jag har den litteraturen ni söker. På återseende!


Många julklappar, bevis på att jag har varit snäll i år! :)




Monopoly!!!! :D

Kommentera inlägget här: