Alla ♥ dag

Allmänt
I måndags var det den 14 februari och en ''speciell'' dag, d.v.s alla hjärtans dag. Jag var i Stockholm och passade på att fira det. Blev en otrolig trevlig och mysig dag! Dagen började med middag hos mig, middagen var chicken enchiladas alá FF, eller vi säger alá Ferhat ;). Hade aldrig ätit det tidigare så man var nervös innan men det gick bra och maten var lyckad. Gott dessutom :)

Efter middag blev det bio med filmen ''En låtsas fru''. Filmen har egentligen biopremiär den 23 februari men eftersom att jag är silvermedlem på SF så fick jag mail om att jag kunde gå på smygpremiär under alla hjärtans dag. Så jag bokade förstås och tittade på den filmen. Det var en komedi och romantisk film vilket var bra, rekommenderar er att se det. Slutligen avslutades den fina dagen med filmkväll hos mig. Vi tittade då på ''The day after tomorrow'', som jag trodde att jag inte hade sett men visade sig i mitten av filmen att jag hade gjort det.

Så jag hade som sagt en trevlig och mysig dag.

Hur hade ni det under alla ♥ dag?

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

FF = Ferhat & Fille?

3 ....:

skriven

FF = Ferhat & Fille?

5 F:

skriven

med mig ;)

2 FERHAT - Studerar till sjuksköterska

skriven

Hahah nej nej, står för nånting annat ;)  

4 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

skriven

Jamen vem firade du med då?! ;)

6 Linn Petersson

skriven

Vad spännande dina poster verkar vara! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =) Ha en kul dag :p