Back on the track!

Allmänt
God dag! Var ju tre dagar sedan, men jag sa ju till er att jag inte kommer kunna blogga så mycket när jag är nere i Stockholm. Nu är jag i Sundsvall igen, kom precis hem, och har lite mer tid för bloggen då jag aldrig gör något annat här i Sundsvall haha.

Tänkte skriva om kusinens bröllop, som var i lördags, nu men insåg precis att jag inte hinner skriva och lägga upp bilder för jag måste iväg och äta och därefter åka till praktiken. Har praktik idag och slutar 21.30, tråkig nog. Skulle velat vara hemma och plugga men det får jag väl göra efter praktiken. Men ville bara uppdatera bloggen så ni vet om att jag är tillbaka, så ikväll blir det ett inlägg om kusinens bröllop. Vi hörs då ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Att Ferhat är Back on track Gillas Gillas GILLAS! :D