Snökaoset!

Allmänt

Igår var det ingen rolig dag, verkligen inte! Allt det här snöstormen gjorde min dag kaos igår. Det började med att jag försov mig till tåget kl.05.08 jag skulle ta till Stockholm. Tanken var att jag inte skulle sova utan duscha, städa och packa. Jag gjorde allting och sedan var det bara 2 timmar kvar till avresa. Så jag tänkte att jag ska bara vila i 10min, men dessa 10min blev till 4 timmar vilket gjorde att jag missade tåget och lika så biljetten.

Jag blev stressad och visste inte vad jag skulle göra. Fanns egentligen inte så mycket att göra, var bara att boka en ny biljett. Nästa tåg skulle jag ta kl.12.30 så jag försökte sova en stund och sedan börja röra mig. Men vad händer då? Jo, tåget blir inställd! Där blev jag verkligen sur, så jag gick till SJ kundställe och tog ut pengarna och bokade sedan ny biljett. Den där tåget skulle inte bli inställd, enligt han i kassan. Men som tur gjorde det inte, men tåget var 20min sen. På väg hem blev det en massa strul så man var inte hemma förrän 2 timmar EFTER ordinarietiden.

Ni ser, var en jobbig dag. Men jag är glad över att jag är hemma och ska snart ner för att göra mig iordning inför bröllopet som börjar 16-17 tiden. Ni får ha en trevlig kväll så kanske vi hörs imorgon! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Jora de går väl framåt. Lite för svårt för min smak men de skall gå =)



Jag är seg jag med på att svara så de är ingen fara bara man hör av varandra ^^

2 Emma

skriven

Hej Ferhat! ville bara säga att din blogg är verkligen skön;)



men har även en fråga, vilken gymnasium plugga du på och vilken linje? och vart pluggar du nu o vilken linje?