Bröllopet i lördags

Allmänt
God kväll! Nu var man hemma efter en kort dag på praktiken, gick väl bra. Fick sitta i expiditionen och svara på samtal och sedan fick lämna rapport om patienterna. Mer än så gjorde jag inte och imorgon ska jag på en ECT behandling, ska bli intressant och se. Det är en behandling man ger till patienter som är svår deprimerade typ.

Nu glömmer vi det, snack om bröllopet nu. I lördags var det dags för min andra kusin, farbrors son, att gifta sig. Bröllopet ägde rum på Mona Lisa i Södertälje vilket var ett fint och trevligt stället men tråkiga bara att det var mycket folk att vi kusiner inte typ hade plats att sitta. Men vi behövde ändå inte sitta så mycket eftersom vi dansa så otrolig mycket. Det var ändå trevligt att träffa alla släktingar och kusiner på samma plats. Jag hade det helt enkelt roligt. Festen började 17 och slutade strax runt 00.00. Dagens efter hade man fan träningsvärk i hela kroppen men det var värt det! Här får ni några bilder från bröllopet:










Mamma och jag

Efter festen åkte jag iväg och kom inte hem förrän på natten. Så med andra ord hade jag det trevligt! :) Det var det, har inget mer att skriva. Vi får väl höras imon eller något sånt för jag ska äta och sedan plugga en stund. Vi hörs, god natt!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

kan du inte lägga upp fler?

3 FERHAT - Studerar till sjuksköterska!:

skriven

Skärp dig nu SSK, du försöker låta som om att jag inte kan något om integritet och allt det. Såklart att man frågar patienten först innan man är med behandlingen och det har jag gjort..

5 FERHAT - Studerar till sjuksköterska!:

skriven

Kanske inte men handledarna tänker på det i första hand!

7 Peter Larsson:

skriven

Hej!



Jag hittade din sida när jag sökte på ECT.



Är själv tveksam till denna behandling.



Har sett att många människor har fått skador av ECT-behandlingar.



Se dessa sidor:

http://www.elchocker.se/

http://www.youtube.com/watch?v=ZyM_zpa4FBM



Hälsn,

Peter

2 SSK

skriven

Jag hoppas du har frågat personen om det är ok att du är med på dennes ETC-behandling.

4 SSK

skriven

Är faktiskt inte alla ssk-stud som tänker på det.

6 SSK

skriven

Nej, inte ens alla handledare tänker på det. Som student är det viktigt att själv tänka på det.