Bostadskö

Allmänt


Sedan jag flyttade från Fittja till Sundsvall, för att börja studera, har jag haft tanken att registrera mig hos Stockholms stads bostadsförmedling för att stå i kön. Men pga att jag har varit så upptagen med plugget och allt annat glömde jag det. Men igår på kvällen blev det lite snack om lägenheter och sånt, vilket fick mig tänka att jag fortfarande inte har sökt. Så jag satt precis ner och registrera mig. Nu står jag i kön och hoppas att jag kan få en lägenhet när jag är tillbaka i Stockholm. Eller jag har iofs tänkt stanna hemma ett tag tills jag har fått jobb och ''stabiliserat'' ekonomin och livet. Sen blir det att flytta, vill helt enkelt inte bo i Fittja eller Botkyrka. Håll tummarna för mig nu! 

Nu måste jag boka biljetten till Sundsvall, åker hem på måndag morgon. Vi hörs på måndag kväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Tja:

skriven

abo jao cook fin blog bre

2 kurdisk muslimsk tjej <3

skriven

hej <3