Fler plagg!

Allmänt
God dag bloggen! Igår var jag i Kista gallerian igen fast denna gång med mamma, mormor och morbrors fru. Jag gick först till H&M och lämnade den där vita tröjan för jag hitta två svarta fläckar på den som inte gick ta bort. Som tur fick jag pengarna tillbaka fastän att det var REAvara. Därefter gick jag in på MQ, Cubus och lite andra butiker. Från MQ köpte jag jeans och från CUBUS blev det jeans och en kofta. Här var det ännu REAvara. Har aldrig tidigare köpt så mycket REAvaror som jag har gjort de senaste dagarna haha. Här är iaf de senaste plaggen jag har köpt:


Det roliga är att jag inte vet hur jag ska få med mig alla kläder när jag ska åka till Sundsvall på måndag morgon. Resväskan är redan proppfull och nu är det extra mycket. Får försöka på något sätt ta med mig allt, annars får jag nog ta med mig en extra resväska haha. Det får vi se senare ikväll eller imorgon när jag ska packa väskan.

Just nu gör jag inte så mycket men har funderat på att dra till Skärholmen Centrum för att köpa lite kläder till min lilla kusin som bor i Turkiet. Morfar och mormor åker ju tillbaka till Turkiet på måndag så då kan de ta med sig kläderna. Men men, måste röra mig nu. Vi hörs på måndag! Ha en fortsatt trevlig helg :)

Kommentera inlägget här: