Koh phangan

Allmänt
...är ett namn jag aldrig kommer lära mig uttala utantill. Det är i alla fall en Thai restaurang jag var på igår och åt middag där. Har aldrig varit där tidigare så jag hade ganska stora förväntninga på platsen då jag har sett bilder. När jag kom in log jag bara, j*vlar vad snyggt det var. Inredningen var helt sjukt! Inte nog med det så var det jätte mysigt med all belysning och ljud det fanns i restaurangen. Den var dessutom ganska stort, vilket jag inte trodde först.
Maten ska jag inte klaga på då det smakade otroligt gott förutom att det var lite stark och jag svettades lite i början haha. Det var bara att dricka vatten, fråga inte hur mycket jag drack för det måste ha varit några liter.

Den här platsen rekommenderar jag verkligen om det är så att ni letar efter mysig och trevlig restaurang. Jag kommer säkert gå dit nån annan dag igen. Här bjuder jag på lite bilder från stället, tyvärr är det inga bilder jag har tagit utan de är tagna från deras hemsida, www.kohphangan.se







Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Den heter som ön: Koh Pha Ngan och uttalas

Kåh(snabbt) Pa Ngan (med betoning på sista n:et) kan man väl säga på ett "lätt" sätt ;)

2 Elins blogg - Vackra ord av kärlek.

skriven

åh, det är supermysigt där :)