Paket..?

Allmänt
Äntligen var det helg, det har jag verkligen längtat till! Då var första veckan av praktiken avklarad och det har gått jättebra. Än så länge stor trivs jag på praktiken, trevliga och roliga personal. Sen så är jag glad över den handledare jag har fått. Jag hoppas att det rullar på så här i tre veckor till.


Under helgen lär det inte hända mycket än att jag ska bara vila ut och sedan försöka plugga och göra klart rapporten som ska vara klar om 6 veckor. Men bäst att få det klart nu så inte man behöver gå runt och tänka på det så mycket. Ska försöka träna nu i helgen också, har i alla fall tänkt göra det idag lite senare ikväll. Men först måste jag äta och sedan gå till OKQ8 för att hämta ett paket jag har fått. Undra vad det kan vara, ja det får jag berätta senare ikväll. Men men, dags att röra på sig. Vi hörs ikväll!

Kommentera inlägget här: