T5 praktik börjar NU...

Allmänt
God eftermiddag! Klev precis in efter att ha varit på introduktion på praktikplatsen. Den här veckan börjar ju praktiken på psykiatrin i 4 veckor och därefter 4 veckor på vårdcentral. Just nu ska jag vara på psykiatrin vilket känns bra. På introduktion fick man information om verksamheten och allt det. Jag fick också mitt schema för de två första veckorna och jag är nöjd med tiderna hittills. Nu när praktiken har börjat så kommer jag inte blogga så mycket om praktikplatsen och sånt pga sekretessen vi har. Så därför berättar jag inte heller vilken avdelning jag är på och vad det är för sorts patienter. Det enda ni får veta är att jag är på en psykiatrisk avdelning och jag kommer såklart dela med mig det jag får göra på praktiken men tyvärr inte mer än så. 
Ska laga mat nu och sedan vila ett tag. Vi hörs lite senare ikväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Ha en trevlig praktik! :D