Träning!

Allmänt
Nu, efter flera månaders uppehåll när det gäller träning, så är det dags att ta tag i det igen. Har inte kunnat träna just pga skolan och andra grejer som gjort att jag inte haft lust eller tid. Men nu känner jag verkligen att det är dags. Så jag ska idag sitta och planera vad jag ska träna dag för dag. Fille har redan börjat träna så jag är lite efter, måste träna hårt i början för att komma ikapp. Skulle ha tränat idag på morgonen men jag vaknade för en stund sedan och orkar inte. Ha lite andra grejer att göra så som att laga mat till praktiken och packa upp väskan. Men jag ska i alla fall träna hårt fram till sommaren, sen får vi se om jag fortsätter träna där borta under sommaren. Det är ganska dyrt att träna i Stockholm!
Bjuder på två gamla bilder, drygt ett år gamla haha

Idag börjar min första praktikdag och det känns bra att jag börjar 15.30 och slutar 21.30. Är lite nervös men det kommer gå bra. Jag kommer under dessa 4 veckor på praktiken ha två handledare. Det är ju på ett sätt bra för alla är ju inte lika bra på att lära ut, så därför är det bra med varierande handledare. Men jag hoppas ju förstås att båda är duktiga och att jag lär mig någonting under dessa fyra veckor.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ingmarie:

skriven

Själv så satte jag igång med vattengympa tillsammans med ett antal andra tanter....Drunkningsdöden var nära ....men jag lever!

Klart att du kommer ett lära dig massor!!!!



Kramen