....

Allmänt
Hur tröga är posten egentligen? Jag gick till OKQ8 för att hämta ut mitt paket men på något sätt hade den inte kommit än, fastän att det stod i brevet att den kan hämtas tidigast 26 januari. Men de kollade upp och det visade sig att den är i Ånge så den skulle troligen komma till Sundsvall på måndag. Till dess får jag sitta och vara nyfiken på vad det kan vara.

Efter det gick jag hem för att äta innan träningen. Så jag lagade och efter maten kände jag mig lite seg att jag bestämde mig för att lägga mig en stund innan jag går och träna. Detta ledde till att jag somna i nån timma och vaknade med lite huvudvärk. Förstår inte varför jag har fått huvudvärk på senaste tiden, kan vara kanske för att jag har druckit lite vatten? Eller så jag har bara druckit för mycket? ja, jag vet inte vad det är. Har just nu inte så ont men det känns att huvudvärken är lite kvar. Men finns inget att göra åt!

Kom på att jag har tvättid kl.23 också. Tänkte hoppa över det men insåg sedan direkt att jag inte kan göra det pga kläder och sängkläder som behöver tvättas. Så framtill kl.02 blir det tvätt och därefter blir det dags för sängen eftersom jag ska upp tidigt imorgon och gå på bodypump, för första gången. Fille tvinga mig! Så aja, måste göra i ordningen med kläderna. Men men, vi får väl höras imorgon eller något sånt! Trevlig helg alla!

Kommentera inlägget här: