Noo!

Allmänt
God morgon! Blev aldrig bodypump i morse för jag var helt slut när jag vaknade, hade inte ens lust att äta frukost. Så bestämde mig för att skippa det och sova istället. Vaknade då strax innan ett, helt utvilad. Kändes bra det, har ju sovit ganska dåligt den här veckan då jag har fått vakna kl.6 tiden varje dag pga praktiken. Måste nog vända på dygnet så jag orkar vakna så tidigt under dessa praktikveckor. Men men, ska försöka träna själv lite senare idag.

Det är just nu plus grader här i Sundsvall och jag tycker att det är konstigt Häromdan så var det -16 och igår var det +2 och likaså idag, +2. Vad är det som händer egentligen? Är våren redan på väg? Det hoppas jag, för jag har tröttnat på vintern och vill ha sol och värme. Mycket snö har smält här uppe men tråkigt bara att allt har blivit till is vilket gör att man typ nästan ramlar för varje steg man tar. Så här ser det ut just nu här:


Idag står det plugg på schemat, blir att skriva rapporten. Vi satt igår och letade efter vetenskapliga artiklar bara och vi har hittat det vi behöver. Så nu gäller det bara att sätta igång och skriva. Förhoppningsvis blir vi klara till imorgon, så vi kan lägga undan den och börja koncentrera oss på praktiken. Aja, så ser dagen ut för mig i alla fall. Hoppas det ser bättre ut för er, men nu ska jag till skolan för att hämta några böcker som vi ska använda oss av när vi skriver. Jag önskar er alla en trevlig dag, vi hörs ikväll eller imorgon!

Kommentera inlägget här: