Pluggish!

Allmänt
Söndagar är inga dagar jag längtar till om jag ska vara ärlig. Det är den dagen i veckan som är tråkigast och segast. Det har i alla fall varit så för mig idag. Har inte gjort så mycket alls, har nästan bara sovit hela dagen. Jag gjorde mig i ordning inför träningen men slutade med att jag inte tränade alls, visste inte vad jag skulle träna så stannade hemma. Blev istället sängen framtill jag och Fille började plugga.

Väl när vi började plugga så gick det segt också men sen gick det bättre. Vi läste igenom alla 7 böcker och strök under det som var viktigt. Vi hade planerat att börja skriva men det blev aldrig av, vi får göra det nån dag under veckan. Förhoppningsvis innan helgen för då åker jag till Stockholm.
Vad vi skriver om kan vi inte berätta just nu, ni får lista ut det själva utfrån denna bild på böckerna ;)


Just nu är jag hemma och pluggar inte. Sitter istället vid datorn och tittar på TV. Finns som sagt inte så mycket att göra, ska väl om nån timma lägga mig för imorgon börjar andra veckan av praktiken. Jag börjar 7 och måste ta bussen 06.30 vilket innebär att jag då måste vakna run 05.30. Jobbigt nog men måste bli van för om ett år kommer det se ut så för mig när jag börjar jobba. Iofs kommer sjukhuset ligga närmare än vad det gör just nu.

Nu börjar filmen igen, vi hörs i veckan. God natt! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Madde:

skriven

Spännande att läsa lite på din sida! Jag går själv sista året på Akut-Ambulansprogrammet. Är det T5 du går? Snart klar alltså? :) Jag önskar jag kunde hoppa fram lite i tiden så att jag oxå snart var klar med allt. Jag vill in i ambulansen nu! :P