Du är smart!

Allmänt
Precis, du där borta som sitter på terassen med datorn på knäna och du i sovrummet, köket, bilen och ja, du som precis fråga dig själv om det är DIG jag menar. Exakt, dig pekar jag på *pekar*! Du är smart, otroligt smart MEN du är inte är smart nog för att kunna lura mig. Jag är faktiskt också smart. Men du ska ändå veta att du är smart, det är ju bra. Du kan lura andra, men inte mig!

Hur vet jag att du är smart? Jo, för jag vet det. Jag behöver inte se dig för att bekräfta om att du är smart, exempel jag ser ju inte DIG. Men ändå kan jag säga att du är smart. Coolt va? Nu kan du lämna den här bloggen med ett leende på läpparna men GLÖM INTE, jag är smartare! Puss på pannan!



Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Hahaha vilket skön och roligt inlägg =) detklart du är smartast!!!! Fler sådana inlägg tack =)



Kram

3 nez:

skriven

haha den va bra den första besökt här endå lyckades du :P

5 Brolle:

skriven

Hahahaha lol!

2 Anonym

skriven

Kan du inte ha frågestund? Det var länge sen du hade

4 nez

skriven

hahah den va bra du tummen upp redan efter första besöket;)

6 Jenny

skriven

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?