Fullspäckad vecka!

Allmänt

Tjaba! Var ett tag sedan men det förstod ni säkert då jag inte har bloggat på några dagar. Men jag har som vanligt mina anledningar till varför jag inte orkat blogga.

Har de senaste dagarna bara jobbat, förutom igår då jag var ledig, och efter jobbet har jag varit så upptagen med andra saker att jag inte har varit hemma så mycket. Jag har umgåtts med kusiner, kompisar m.m så jag har haft det trevligt fastän att man saknar!
Igår var jag och min kusin hyrde en bil, Audi A4 kombi, och åkte till Skavsta där vi hämta upp hans flickvän och familjen. Eftersom att han inte hade körkort så fick jag köra. Måste säga att det var en otrolig skön bil, har aldrig kört en kombi bil tidigare. Men det gick bra!


Bilen vi hyrde!

Just nu sitter jag på jobbet och gör inte så mycket. Det är hyfsat lugnt så det är ju skönt. Jag slutar kl.21.30 så vi får se vad man hittar på efter det. Blir nog i alla fall lugn kväll...jag hoppas det iaf ;). Men men, dags att avsluta. Tacka för mig för denna gång, vi hörs väl nån dag framöver.

Kommentera inlägget här: