Glasblåsning

Allmänt
Var häromdan i Upplands bro på Glasbruket för att blåsa egna glas. F fick ju som födelsedagspresent att få glasa ett eget glas där borta som hon får sedan behålla. Så vi passade på att göra det nu innan båda har fullt upp med jobb.
Vi fick inte ta med oss glaset samma dag som vi gjorde utan fick komma åter några dagar efter, vilket vi gjorde idag. Blev faktiskt jättenöjd med glaset! Så här får ni en massa bilder från den dagen.

Förresten, slutet av augusti åker jag till SPANIEN med Fille. Mer om det får ni veta imorgon, för skriver jag allt nu blir det fööööör långt inlägg. Så vi tar det imon :)










...och här får ni SLUTRESULTATET:

Den åt vänster är min och den åt höger är F's.

Vi hörs imon!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

den högra blev snyggast

3 Annika Wester:

skriven

HJälp va snygga båda blev!!!

Jag sitter och läser på http://xn--glasblsning-28a.se nu för jag blev jätte sugen på att själv prova på! Jag hoppas jag lyckas lika bra som ni ;)

2 © sarastille

skriven

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

4 custom essays

skriven

Det skulle vara intressant att veta mer om detta