Kanot!

Allmänt
Jag vet att jag brukar säga att vi ses på kvällen och sedan gör vi aldrig det, men det är för att det uppstår hinder. Så därför får jag läge för att blogga dagens efter på morgonen, oftast. Så ni bara vet om det, men ska som sagt bli bättre. Har inte ens hunnit fixa en skiss på bloggens nya design för att skicka det till Niklas, som ska koda och fixa allt. Måste göra det också snart.

I alla fall, förr igår var jag ju på Flottsbro med brorsan och kusinen Erol. Vi paddlade kanot vilket var roligt. Har aldrig gjort det tidigare så det var nervöst i början men sen gick det bra. Vi hade en timme på oss men vi paddla tillbaka redan efter halv timme, men det var pga att några kom med vattenskoter och körde runt oss vilket gjorde att det kommer vågor och vi höll på att ramla. Men 100kr kosta det, så det var ju billigt!






Nu efter tre dagars ledighet är det dags att återgå till jobbet, det känns både bra och dåligt. Det dåliga är att jag har haft så bra dessa dagar, sova hur länge jag vill, bara chilla o.s.v. Men det bra är att jag ska jobba, vilket jag tycker är roligt på akuten. Men det kommer nog gå bra, var ett tag sedan och jag har saknat jobbet. Men men, måste äta, duscha och sedan åka iväg till jobbet. Vi hörs ikväll, om inte vi gör det, så ses vi imon efter jobbet. Slutar då 15 :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Brolle:

skriven

Ramla pga vågor från en vattenskoter? =)