På jobbet...

Allmänt
God morgon! Sitter här på jobbet just nu och äter frukost. Så har lite tid för att blogga :)

Har jobbat varje dag sedan i måndags, mesta dels kvällpass så har därför inte bloggat som vanligt. Har dessutom gått och blivit sjuk eller inte riktigt men tror att jag håller på bli det. Tog temp. igår på jobbet och det visade sig att jag hade 38,1 och förstorade tonsiller (halsmandlar). jag misstänkte förstås på halsfluss men så gick jag till infektion avdelningen där de fick göra en snabb test som visade att jag inte hade bakterier. Så det är tydligen nå virusinfektion. Ska kanske bli tittade av en ÖNH-läkare senare idag, lyx! :)

På fredag morgonen rör jag mig mot Sundsvall men den här gången med BIL. Har aldrig kört bil så långt så det ska bli kul och intressant resa. Som tur är man två chaufförer så man delar ju upp. Kommer stanna över helgen och kommer tillbaka söndag kväll för på måndag ska jag jobba.

Men men, nu är det faktiskt dags att avsluta inlägget. Vi hörs ikväll, kommer nog blogga lite sent då jag ska på bio och se på Harry Potter. Hörs då! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Hej! Jobbar du redan som SSK trots att du inte är klar? :-)