Ska bli bättre!

Allmänt
Ja jag vet, jag har blivit jättedålig på blogga de senaste tiden. Men det förstår ni säkert varför, som vanligt är det jobb och sen gör jag annat efter. Så jag bloggar helt enkelt nu när jag bara har tid och orken. Snart börjar skolan så då fortsätter jag blogga som vanligt, det är ju dessutom min sista termin så det vill ni nog inte missa. Blir en massa roliga inlägg inför examen och allt, jag LÄNGTAR! :)

Jag har jobbat hela den här veckan vilket har jag gått bra, var som tur ledig idag vilket kändes bra. Fick dessutom lönen idag, niiice som fan! Sen har det hänt en massa annat som har verkligen fått mig på humör idag, bl.a F. Imon blir det jobb på dan, sen har jag funderat på sjukskriva mig på torsdag om halsen inte blir bättre. Har nämligen ont i halsen, tydligen är det virus. Men men, det är bara att leva vidare.

Tänkte hoppa in i duschen nu innan jag lägger mig, ska typ vakna om 6timmar. Shit, vi hörs! Bjuder på lite bilder :). Ska kanske ta lite bilder på mig när jag är på jobbet och lite annat, var ett tag sedan jag la upp såna bilder, men idag får dessa duga.. P.S Ska på glasblåsning på fredag eller något sånt, så kommer bli en lång inlägg om det. Glöm int att kika in hit då D.S :D


Arlanda


Det klart man får doftljus som present från utomlandet, doftljus äger!!....


....och armband :)

Kommentera inlägget här: