Träning!

Allmänt
Igår blev det aldrig nå träning, men kan ni gissa varför? Jo, för att jag glömde j*vla kortet för att kunna komma in. Och när tror ni att jag märkte att jag hade glömt kortet? Precis vid Flemingsberg centrum. Så det var bara att hoppa av bussen och ta nästa buss hem. Var otrolig irriterad men fanns inte så mycket att göra.
Men idag åkte jag iväg och tränade, kändes bra men det var otroligt varmt. Tränade lite allt möjligt då det var ett tag sedan jag tränade. Men kan berätta att det var en otrolig fräsch lokal med bra maskiner. Lär träna där ofta nu ;)




Det är sjukt varmt, har tagit tidigare dusch men funderar på att göra det igen då jag håller på dö här. Sitter i köket med fönstret öppet, men det blåser ingenting. Jag ska inte klaga på vädret nu men skulle vara skönt med lite regn! Men men, ska äta och sen ska jag iväg. Vi hörs ikväll!

Kommentera inlägget här: