Fullt upp!

Allmänt
Sen i torsdags, då jag skrev senaste inlägget, har jag bara jobbat. Har jobbat hittills dag, 7-15, men imorgon blir det lite sovmorgon då jag ska jobba kväll, 13-21.30. I torsdags var det min första dag utan inskolning och det gick faktiskt bra, eller det har iofs gått bra alla dagar. Varit lite stressigt då och då men det händer såklart på akuten. Men igår och idag har det varit otroligt lugnt.

Annars har jag gjort mycket annat efter jobbet som varit på 4H, spelat golf, bio, grillat och en massa annat. Idag var det tänkt att åka gokart men det visade sig att det var stängd, så får nog gå någongång i veckan. Ska bli kul!

Nu har jag äntligen hittat nån, Niklas, som ska hjälpa mig med designen. Så efter det ska jag bli bättre på att blogga, jag lovar! Vet att jag några frågor kvar i kommentarsfältet från några anonyma men det tänkte jag svara på imorgon innan jag far till jobbet. Men men, här får ni som vanligt lite bilder...tråkiga bilder :P

Imorgon tänkte jag skriva ett inlägg som bara handlar om jobbet, då ska jag skriva mer om vad jag gör och sånt som undersköterska på akuten. Ser att många undrar det, så se här imon ;)





Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Som chef på Sundsvals sjukhus håller jag koll på många bloggar. Man bör inte skriva var man jobbar, aldrig lämna ut pat även om man inte nämner namn. Har skickat din blogg adress till Mittuniversitetet så får de gå igenom den och se om du får fortsätta dina studier.

2 Johan

skriven

Inga långärmade tröjor inom vården!