Gokart

Allmänt
God dag, vilket väder och vilken dag det har varit på jobbet. Om ni nu tycker att det är otroligt varmt och jobbigt så föreställ er att det var så på jobbet. Det var mycket att göra och många patienter att ta hand om, men som tur gick det bra. Tiden rann som rinnande vatten.
Har egentligen 3 inskolningsdagar kvar så idag var det tänkt att jag skulle ha inskolning men tyvärr fick det skjutas upp eftersom de behövde personal på den sektionen jag jobbar alltid på. Så blev ingen inskolning, undra bara när jag får de dagarna.

Igår var jag, lillebrorsan, F och F's lillesyster i Hammarbysjöstad och körde gokart. Vi åkte 7min x 3 för 250kr och det var jättekul. Som vanligt var jag bäst på banan, men det visste jag redan att jag skulle vara det (a). Efter det drog vi vidare till McDonalds för att äta och slutligen blev det hemgång, där man tog det bara lugnt. La mig ganska sent att jag försov mig imorse, inte bra! Men det gick bra :)



Kommentera inlägget här: