Regnbåge

Allmänt
Berättade för ett tag sedan för er om att jag har planer om att ändra designen på bloggen och så. Jag håller ännu på att fixa en design men har märkt att det var ett tag sedan jag kodade designer och sånt. Så skulle jättegärna behöva hjälp, om nån där ute vill hjälpa till.. kontakta mig på [email protected]

Tidigare idag när jag satt vid datorn och åt jordgubbar så tittade jag ut från fönstret och kan ni gissa vad jag såg? Jo regnbåge, det är ju inte så ofta man ser det. Regnbågen var inte så långt bort, man kunde se regnbågens ände. Coolt var det iaf!




Idag köpte jag jordgubbar men de var jättestora, har aldrig sett så stora jordgubbar tidigare. Här får ni iaf två bilder på det. På andra bilden kan ni se skillnaden på jordgubben och mobilen, de är ju nästan lika stora haha

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Svar:

Jodå, det knallar här - Skönt att vara vidareutbildad! Hur går det för dig på jobbet? :) Kramis