Vårdklocka

Allmänt
God dag! Kom hem för nån timma sedan från jobbet och har haft det underbart där. Fick dessutom lite glada besked och det gör mig verkligen lycklig :). Idag jobbade jag på Öron-näsa-hals akuten, annars brukar jag vara på neurologakuten. Det gick hyfsat bra. Brukar inte vara så mycket jobb just där men idag var det mycket, kanske bara för att jag jobba. Men kul var det. Imorgon jobbar jag dag och på söndag är jag ledig :).

Tidigare idag fick jag veta att man kunde få en gratis vårdklocka, där det står ''Karolinska'' på. Men det fanns inga kvar så jag fick aldrig något men då kom jag på att jag hade min i väskan, den jag fick från www.vardvaskan.se. Så när jag hämta det och kom till avdelningen var det många som fråga vart jag hade fått tag i den. Min är ju som sagt digital vilket är cool, enligt alla som såg det. Ni som inte har sett än, här får ni bild.
Förresten Jennie pennorna du pratar om, de fick jag från www.vardvaskan.se också, finns att köpa där. Riktigt billigt!




Tänkte gå och lägga mig en stund, bara vila för jag känner mig jättetrött. Men innan det så vill jag lägga upp ytterliggare en bild som en läsare skickade till mig. Bilden förklarar allt! ;)


Min blogg!!! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Tack! Ja, jag såg det när jag rullade ner lite på din blogg haha... Länkade till din blogg föresten. Jätteintressant hur en annan ssk-student har det =)

2 SSK

skriven

Det är inte bra att ha en digital klocka inom vården. Går inte ta ta pulsen med den.