Dagen

Allmänt
God kväll bloggen! Vilken vecka det har varit för min del, det har varit upp och ner. Tur att det blev bra som jag hade tänkt och velat att det ska bli. Undrar hur det annars hade varit om det inte blev bra men men, vill inte prata mer om det nu.

Kom till Sundsvall idag och hann till föreläsningen som vi hade på eftermiddag. Vi har ju börjat med en ny kurs som verkar tråkigt och svår enligt de som går i termin 6 just nu. Men hittills är det okej, jag hoppas bara på att de har fel. Annars är det bara att bita ihop och kämpa, sommarlovet är ju snart här. Längtar som fan! Förresten, fick hem min anställningsavtal också som ska skrivas på och skickas. Väntar bara på att schemat ska också komma.

Efter skolan åkte jag hem, gjorde mig iordning och möte upp Malin och Diana för att träna. Idag fick jag köra igång träningen så det blev biceps och rygg. Gick väl hyfsat bra förutom att jag inte hade så mycket ork. Men kommer från och med idag börja träna på allvar, måste ju göra det. 

Annars har det varit en lugn dag, varit på en promenad också..skönt var det. Men nu har Big Brother börjat så ska se på det. Vi hörs imorgon, ciaoo!

Kommentera inlägget här: