Praktik termin 5 avklarad!

Allmänt
Då var mina fyra veckors praktik på vårdcentral över. Det är tråkigt att praktiken är över för jag stortrivdes där och lärde mig mycket, det är nog tack vare att jag haft så bra handledare. Skulle vela ha varit där några veckor till. Men tyvärr måste vi vidare, blir nu skola framtill sommaren. Det är inte heller så långt kvar till sommarlovet, bara 2 månader och 2 vecka typ. Efter sommaren blir det uppsats skrivning i några månader och slutligen praktik i 8 veckor på kirurgen. Det ska bli kul! Förresten, det gick bra på heltidsbedömningen :).



Denna bild är till er som röker. Fördelar med att sluta röka! Hoppas ni kan läsa :)

Idag blir det plugg hela dagen och lika så hela helgen. Så det blir inte riktigt lugnt här inte. Men nästa vecka, efter seminariet, åker jag ner till Stockholm och blir kvar där hela helgen innan den nya kursen börjar. Har hört från studenter, en termin före oss, att det kursen kommer vara skit tråkigt. Så vi får se hur det går, man får försöka få den att bli ''rolig och intressant'' så man orkar plugga till det :). Men hoppas ni får en trevlig helg i alla fall, ni som festar...festa åt mig också ;). Vi hörs senare ikväll eller imorgon!

Kommentera inlägget här: