Greys Anatomy

Allmänt
Äntligen var min handledare tillbaka, tråkigt bara att jag har tre dagar kvar av praktiken. Men jag hade kul ihop med min handledare idag, önskade att hon aldrig blev sjuk men sånt är ju livet. Så dagen rullade på idag, träffade diabetespatienter, en patient med vårta och några omläggningar. Det gick bra! Imorgon blir det inte vårdcentral för mig utan ska vara på en skola och gå runt med en skolsköterska. Ska bli intressant men har hört att det är tråkigt, så känner jag att det inte händer något så går jag till vårdcentralen efter lunch. Som tur så ligger skolan precis vid vårdcentralen.

Efter praktiken var det tänkt att plugga men blev inte så mycket plugg, som vanligt. Vi satt istället och kollade på Grey's Anatomy som hade premiär idag. Bra den var, längtar till nästa onsdag för att se nästa avsnitt. Efter det satte jag mig bredvid Big Brother där de har sjukhus/sjukvård som veckans tema, kul som fan. Tycker att årets BB är mycket roligare än vad det har varit tidigare, det är många uppdrag och roliga.


Big Brother


Grey's Anatomy

Ska laga mat till lunchen imorgon, vet inte riktigt vad jag ska laga. Tror det blir kycklingköttbullar med pasta, det är ju enklast att laga. Så vi hörs väl imorgon kväll som vanligt. Ha det bra till dess!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 josefin - följ mitt nya liv 2011:

skriven

Älskar båda dessa program :D