Tidsfördriv

Allmänt
SISTA PERSONEN SOM:
Sov i min säng:
Jag
Fick mej gråta: Oj, vet inte. Var länge sen man grät
Jag delade en dricka med: Dricka, hmm. Kanske Cola med FM
Jag gick till ett köpcentrum med: Malin igår
Skrek åt mej: Vet ej!

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Ja, det har jag gjort. Jag menar alltid det när jag väl säger det till någon.
Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: Nej, har inga husdjur.
Varit i new york: Nej, men ska kanske dit i sommar.
Drömt något som slagit in: Ja, många gånger.
Fått skuldkänslor för nått du har gjort: Hmm, nej inget jag kan komma på just nu.
Önskat att du var av det motsatta könet: Nej!
Haft en fantasikompis: Nej!
Vad ska du göra när du är klar med detta testet: Plugga
Vad var det sista du åt: Ägg, proteindryck och pasta med köttbullar.
Är du uttråkad: Nja, inte riktigt.
Hur många kompisar är online på msn: Vet ej, sitter inte vid MSN just nu.
Biofilmen du såg sist: Big mamma house 3
Sista rösten du hörde: Farbror i telefon
Vilken bok läser du just nu: Ingen för tillfället
Vad är det på din musmatta: Bild på ett träd
Favorittidning: Läser inte så mycket tidningar, men när jag väl gör det så är det Aftonbladet
Värsta känslan i världen: Ensamhet, svek, ångest etc.
Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: "Dags att gå upp"
Namnet på din framtida dotter: Vet ej, men förut när jag var liten tänkte jag på Rojin...
Namnet på din framtida son: ...och här tänkte jag på Robin. Ville att barnets namn skulle rimma typ
Choklad eller vanilj: Choklad
Framtidsarbete: Ambulanssjuksköterska och sedan läkare, insallah!
Är du höger- eller vänsterhänt: Är högerhänt
Favoitsport att kolla på: Fotboll
Vad finns under din säng: Kartong
Din hårfärg: Svart
Ögonfärg: Mörkbruna
Längd: 171
Glasögon: Nej
Ålder: 21
Bästa kompis: Filip, då han är den jag umgås mest för tillfället
Favoritsyselsättning: Titta på TV, plugga och umgås med vänner, nära och kära!
Vilken typ av bil kör du: Nissan och Citröen
Tycker du om att vistas runt människor: Beror på vilken typ av människor, men absolut.
Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: Nej
Har du jobb: Nej, pluggar på heltid.
Någonsin älskat en nära vän: Ja säkert
Är du ensam nu: Mm, tråkig nog
Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: Nej, har inte bråttom med det.
Vill du gifta dej: Självklart
Vill du ha barn: Japp

FAVORIT:
Rum i huset: Har bara ett rum haha
Musik: Allt möjligt
Minne: Har många favorit minnen
Dag i veckan: Fredag, lördag och söndag.

DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: Nej
Köpt något: Mat
Blivit sjuk: Nej
Sjungit: Nej
Sagt jag älskar dej: Nej
Kramat någon: Ja
Pratat med någon: Såklart
Haft ett seriöst samtal: Hmm inte riktigt
Saknat någon: Japp
Bråkat med dina föräldrar: Nej
Drömt om någon: Nej
Sovit mycket: Helt okej, 6 timmar

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Ferhat, du grät ju igår när du kallade Sandra för Susanne hahaha :D