Framgång!

Allmänt
Är ganska nöjd och stolt över mig själv över hur bra jag har pluggat idag. Var ju ett tag sedan jag hade koncentrationen vid min sida men idag kom jag igång och det gick bra. Jag har lagt undan plugget nu och sitter istället framför tv och tittar på Champions League. Grym och spännande match, det är Barcelona mot Manchester United. Svårt och säga exakt vem som vinner men jag hoppas på Barcelona.

Kan hända att bloggen kommer se lite annorlunda nu under veckan men det är för att jag gör om hela bloggen. Kommer inte lägga så mycket tid på det än för har plugg att tänka på, men efter tentan (på fredag) kommer jag jobba hårt. Har dessutom funderat på att byta ut designen också. Förhoppningsvis ser ni en ny Ferhat Blogg om ca två veckor. Håll ögonen öppna! :)

Kommentera inlägget här: