God morgon!

Allmänt
Ny vecka, nya tag och nya möjligheter! Blir plugg hela veckan framtill på torsdag och på fredag får jag äntligen sommarlov, då lämnar jag Sundsvall i tre månader och åker till Stockholm där jag kommer jobba. Förresten, skönt väder det är idag helt plötsligt...just bara för att jag ska sitta inne och plugg..

I helgen har jag inte gjort så mycket förutom pluggat inför tentan och gjort projektskissen med Fille. Igår fick vi sitta hela dagen med projektskissen, framtill 23.30 någon gång men vi är fortfarande inte klara än. Så idag gör vi klart sista biten sen skickar vi in den.




Måste även tack Arieth som gav mig igår ett par högtalare till datorn eftersom hon ska nu på onsdag flytta hem då hon tar sjuksköterske-examen. Skönt för henne som äntligen är klar, men nästa termin är det äntligen dags för min del. Längtar verkligen till det.


Blir frukost för min del nu och sedan fara mot skolan. Vi hörs när jag har tid framför datorn! ;)

Kommentera inlägget här: