Grattis mamma!

Allmänt
Idag är det inte en vanlig dag utan en speciell dag. Det är nämligen så att min mamma fyller år idag, GRATTIS MAMMA! Tråkigt bara att jag inte är hemma i Stockholm för att fira födelsedagen men imorgon åker jag ju hem så då ska jag överaska henne lite och så. Har dessutom skickat ett grattis kort härifrån men det tråkiga är att hon kommer få det imon.
Inte nog med det så fyller PAPPA år imorgon. Det roliga är att min mamma är äldre än min pappa bara EN dag, inga år utan dag. Ännu en gång, grattis mamma!


Mor och son, december-10
Blir många födelsedagar och annat den här månaden, med andra ord många gratulationer från mig kommer det bli. Hur ska man ha råd att köpa presenter och sånt? Ja, man får väl fixa det på något sätt. Annars får de nöja sig med ett grattis i alla fall. En kram kan de också få på köpet....och puss! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ::

skriven

Awwwwww