Lördag

Allmänt
God morgon! Är i Sundsvall just nu eller jag kom ju hit redan igår. Blev besviken när jag såg vädret här uppe i norr, var ju bara regn. Men idag är det lite bättre väder, det är varken sol eller regn. Bra väder för att vara hemma och plugga.




Igår kväll var jag ute och käkade middag med Fredrik, Maria, Ronja, Sophia, Pling, Plings pojkvän Fredrik och hennes syster på BiteLine. Vi skulle äta först på O'learys men när vi kom dit var det fullbokad så då fick det bli BiteLine. Där borta åt jag tacobuffé. Vi hade det trevligt och blev mycket skratt, tråkigt bara att vi inte kommer kunna ses nu på tre månader.


Tacos, Jag & Fredde

Nu ska jag äta klart och sedan börja plugga. Skulle ha blivit plugg på skolan idag men ingen orkar typ. Så ska sitta själv här hemma och plugga.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Fina bilder =D